לא מצביעים שחיתות

המשאית שלנו הופכת בחודשים הקרובים לבמת אירועים על גלגלים, ומזמינה אתכם ואתכן – תושבי הערים והמועצות מצפון עד דרום, מהמרכז ומהפריפריה – להצטרף למסע. אם אכפת לך מעתיד המדינה או מהעיר שלך, זה בדיוק הזמן והמקום להראות את זה. 

על הבמה יתארחו המועמדים והמועמדות ויענו על כל השאלות החשובות: מה המצע שלך בנושא השחיתות? איך תכננת להאבק למען מנהל תקין? והאם יש לך את האומץ לחתום על האמנה ולהתחייב באמת לשלטון החוק?

אז תבואו עם הילדים, תביאו גם את סבתא, ותגיעו כדי להראות למועמדים – שמירה על טוהר מידות היא ההבטחה החשובה ביותר שעל ראש העיר הבא שלכם לקיים. #לאמצביעיםשחיתות – הכניסה חופשית!

האמנה למאבק בשחיתות

 אנו משיקים את האמנה למאבק בשחיתות ברשויות המקומיות, ומעכשיו הכוח בידיים שלכם! בעוד שלושה חודשים נלך שוב כולנו לקלפי, ונבחר מי יהיו אלו שינהלו את העיר שלנו, את החינוך, הרווחה, את חיי היום יום שלנו ושל משפחותינו. והתוצאה – תלויה רק בנו, בציבור.

התנועה תעבור בכל הארץ, מצפון ועד דרום, במרכז ובפריפריה, בערים וביישובים, בקריאה לכל המועמדים לרשויות המקומיות להצטרף אלינו ולחתום על האמנה למאבק בשחיתות, להתחייב לפעול בשקיפות, לשמור על טוהר המידות, להימנע מניגוד עניינים ובעיקר בעיקר – לא למעול באמון שהציבור נתן בהם.

שלחו את האמנה שלנו למועמדים שלכם, קראו להם לחתום ולהתחייב לקדם שלטון איכותי וישר. תבהירו להם שלפני הבטחות בחירות על תקציבים ואירועים – ההבטחה הכי חשובה היא להיות ראויים לקול שלכם. בבחירות הקרובות בוחרים נקי, בוחרים ראוי, בוחרים איכות

האירועים הקרובים

להשלים חקירות

להשלים חקירות עד הבחירות

דורשים מהפרקליטות לקבל החלטה בעניינם של ראשי הערים שנמצאים תחת חקירה פלילית – עד הבחירות לרשויות המקומיות

מושחתים נמאסתם! הצטרפו אלינו למאבק בשחיתות!

הצטרפו אלינו למאבק בשחיתות! לא ייתכן שנבחרי ציבור שהורשעו בפלילים יחזרו לכהן בתפקיד ציבורי

הכוח הוא בידיים שלנו – אמון הציבור הוא לא משחק, שקיפות וטוהר מידות חשובים לא פחות מאירועים, חינוך, או רווחה. הבחירות לרשויות הערים והמועצות בפתח, ואנחנו לא רוצים שבעוד שנה לא נמצא את מי שבחרנו בחדרי החקירות

אסדת גז

מושחתים נמאסתם! הצטרפו אלינו למאבק בשחיתות!

אנחנו מבהירים לראש הממשלה, לשרים, לחברי הכנסת ולכל הפקידים במשרד האוצר: לא הצבענו בבחירות האחרונות לא ליצחק תשובה ולא לאף טייקון אחר. הנבחרים חייבים לדאוג לאינטרסים של 8 מיליון אזרחים לפני שהם דואגים לכמה טייקונים.