אבירי איכות השלטון לשנת 2011

adler[1]

הרשות השופטת - השופט (בדימוס)סטיב (סטפן) אדלר

נשיא בית הדין הארצי לעבודה (בדימוס)

בהוקרה על תרומה יוצאת דופן למשפט ולחברה בישראל, בפועלו כשופט בישראל וכנשיא בית הדין הארצי לעבודה. חלקו של סטיב (סטפן) אדלר רב בקידום מערכת צודקת והגונה של יחסי עבודה בישראל, ובביעור תופעות חברתיות מכוערות.   

cahlon_moshe[1]

הרשות המבצעת - השר משה כחלון

שר התקשורת והרווחה

בהוקרה על תרומה חשובה לשיפור איכות השלטון בישראל. פעילותו הציבורית חסרת הפשרות למנוע ניסיונות של הסדרים כובלים וגופים רבי עוצמה במשק לשלוח את ידם לכיסו של האזרח, ראויה לשמש דוגמה ומופת לכל שוחרי שלטון החוק .      

amsalem[1]

הרשות המחוקקת - הרב ח"כ חיים אמסלם (ש"ס)

יו"ר תנועת עם שלם

בהוקרה על תרומה ייחודית לחיזוק החברה ואיכות השלטון בישראל. חבר הכנסת הרב חיים אמסלם הוא דוגמה ומופת לשליח ציבור הפועל בנחישות, בעקביות ובלא מורא למען אחדות, סובלנות ומתינות, ולהחדרת ערכי שוויון וקידמה.

anar1[1]

הרשות המבקרת - בועז ענר

משנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה

בהוקרה על תרומה נכבדה לתרבות השלטון בישראל בביקורת הגונה, ישרה ובלא פשרות. בפעילותו המקצועית וחסרת הפשרות מטעם משרד מבקר המדינה, בועז ענר תורם תרומה רבה לטוהר המידות במוסדות הציבור ולקידום המינהל התקין ושלטון החוק.    

megido[1]

השלטון המקומי - חנן ארז

ראש המועצה האזורית מגידו

בהוקרה על תרומה חשובה לשיפור איכות השלטון בישראל. פעילותו של חנן ארז למען שלטון מקומי המושתת על מינהל תקין ושקיפות, ולמען קידום החינוך ואיכות הסביבה באזור שעליו הוא מופקד, ראויים להיות דוגמה לכל משרתי הציבור.    

arlozorov[1]

תקשורת - מירב ארלוזורוב

עיתונאית , "דה מרקר" "הארץ"

בהוקרה על תרומה לחיזוק המשק והחברה בישראל, להוקעת תופעות של התעשרות בלתי מוצדקת על חשבון רווחת הציבור, לשיפור איכות השלטון ולהעלאת רמת הפרשנות והביקורת בעיתונות. מירב ארלוזורוב ראויה להיות דוגמה לעמיתיה בכלי התקשורת לכתיבה הגונה ומקצועית.

lalaom[1]

מאבק לטוהר המידות ואיכות השלטון - עו"ד יואב ללום

יו"ר עמותת נוער כהלכה

בהוקרה על תרומה חשובה לחיזוק החברה ושלטון החוק בישראל. פעילותו הנמרצת וחסרת הפשרות של עו"ד יואב ללום ליישום עקרון השוויון במערכות החינוך של מדינת ישראל, ראויה לשמש דוגמה ומופת למאבק בתופעת האפליה והקיפוח על רקע עדתי.     

shashinski[1]

חינוך וכלכלה - פרופ' איתן ששינסקי

פרופסור לכלכלה ציבורית באוניברסיטה העברית

בהוקרה על תרומה חשובה לחיזוק המשק והחברה בישראל, ולאיכות השלטון. בעבודה אמיצה, מקצועית והגונה, תוך עמידה בלחצים והכפשות אישיות, הוכיח פרופ' איתן ששינסקי כי הוא ראוי לשמש דוגמה ומופת לנציגי ציבור שהוטל עליהם לברר סוגיות שנויות במחלוקת.